Myfamilyy Poyrazalim_34 benim bebeğim 1 ay 16 günlük ve ben gece kendi kalkmadığı sürece kaldırmıyorum gayet sağlıklı MaşaAllah bir problem yok 🤗 o yüzden bebeğinizin bir sağlık problemi yok ise kendinizi üzmeyin 🌸
Ummaksaker Poyrazalim_34 evet bende bir iki uyandırmıştım baktım verimli olmuyor çocuk sersem gibi oluyır saldım o acıkınca zaten emmek için ağlıyor🥰 bide bu bilgiyi çok paylaşmayın nazara inanırım gece hiç uyutmaz sonra sizi
Uzymom Poyrazalim_34 benimkide 5buçuk aylık aynı geceleri uyuyo hiçte kaldırmıyorum emmek için kendi kalkarsa kalkıyo ondada emip geri uyuyo. Kaldırıp uyku düzenini bozmayada hiç niyetim yok açıkçası
Poyrazalim_34 Uzymom aç kaldığını düşündüm ama. Sanırım acıksa uyanır içim rahat arkadaşlar sağolsun🙏
Umay_ Poyrazalim_34 Gece 12de yediği için acikmiyordur. İlk 1 aydan sonra zaten gece kaldirmamak lazım yani bir sorun yok😊 Eğer ki bebeğiniz son ogununu daha erken bir saatte yeseydi o zaman kesin uyanirdi gece
Poyrazalim_34 Umay_ saat 10dada yediği oluyor bazen çok nadir yine kalkmıyor sanırım bu düzene alıştı şükür inş böyle devam eder 🙏
Tugce22 Poyrazalim_34 inşallah kızımda sukurki sıkıntınyaşamadık uykuda inşlah oğlandada yaşamayız sizinde inşallah boyle uyur herzaman 🙏🏻🥰
1anne_1oglus_35 Poyrazalim_34 kzı ne kaldırcan acıksa kalkar artık vallaha tadını çıkar uyusn miisss bide hangi mamayı veritosu bu kader tok tutuyor bende alayım bari ya
Symscn Poyrazalim_34 ne güzel uyandirmayin bence de dün izledim daha 4 aylık bebekler geceyi geçirecek kadar açlığa dayanirmis uyanmayabilirmis benim de bebeğim 4 aylık ama uyanıyor. 2 defa
1anne_1oglus_35 Poyrazalim_34 bende bebelac veriyorum nırmla olanı sadece yatarkın mı 150 içiyor yoksa gün içindede i 150 veriyorsunuz