Sedaahmet Ayse92 13 günlüğüz. Bizde aynı şekilde. Memede uyuyor.kaldırıp besigine koyuyorum.2 dk sonra tekrar uyaniyor. Evde hep meme açık geziyorum 😂😂😂
Zeyhafsa Ayse92 25 gün boyunca toplasan 5 kere vermişimdir☺️ Kendimi sağıyorum her emzirme sonrası Birikenleri Gece rahat uyusun diye Kendi sütümü biberonda veriyorum sadece emdikten sonra tabi 🤗 Genetik olabiliyor Benim sülalemde tüm bayanlarda süt yetersizliği var malesef Örneğin ben Oğlumda doğar doğmaz başlamıştım mama + Annesütü veriyordum. kızmda direniyorum Şuan annesütü arttıcirıcı çaylar felan kullanıyorum . Midesi büyümeye devam ettikçe mamaya başlıcam sanırım Şimdi zar zor doyuyor benle
Ayse92 Mevaaaa olur inşallah canım ben doyup doymadğndan şüphe ediorm bu yüZden benim gbi olan var mı normal mi die açtm bu postu şikayetçi olduğmdan değil
Zeyhafsa Ayse92 tabi ya bu mama veren anneler ve emziren anneler diye ayrım yapanlardan nefret ediyorum . Tek kendileri anne bizim kolayımıza geliyor felan sanıyorlar. Herkes ister bebeğinin emmesini annesütü gibi şifayı almasını ama olmuyorsa da aç bırakıp gelişimine engel olmak daha büyük kötülük .
Zeyhafsa Ayse92 Sabah kahvaltıda Tahin pekmez yiyorum mutlaka. günde 3 fincan Rezene çayı içiyorum. Milk tea diye çay var aktarlarda satılıyor Ondan da 3 fincan içiyorum. Bol bol su içiyorum. Birde E-Bebekte promalt içeceği var Her akşam 1 kutu ondan içiyorum ama içeriğinde 22 adet küp şeker varmış 😓 Dün öğrendim bilseydim Promalt hiç almazdım. Eşim 24lü almış dolap ağzına kadar dolu Faydasını görenler de çokmuş ama Şeker yüklemesi yapmak gereksiz geldi benden bebeğe de geçicek netice . Bitince devamını almıcam ☺️☺️ Burda duymuştum her akşam bir tatlı kaşığı çörek otu yiyip 2 bardak su içip öyle yatıyorum geceleri faydası varmı bilmem ama denemekten birşey kaybetmem ☺️ Çörek otundan zarar gelmez netice de birde bol bol su 😘
Ayse92 Zeyhafsa valla canım bu postu o yüzden açtm zaten belki sütüm azdr yetemiormdur nie çocuğma acı çektrim ağlatim o ağlayınca benim dünyam kararıo oturup hüngür hüngür ağlamamk için kendmi tutuorm içim parçalanıo resmen yeterli değilsem de mecbur mama vercem kim istemez bebeği 6 ay emsin dışardan hazr almasn
Ayse92 Zeyhafsa 3 fincan rezene ishal yapmıo dmi bazı yerlerde okumştm ishal oldu bebek die ben 1 fincan içiodm anason ve rezene demek az içiomşm
Bisaniye Ayse92 ilk üç ay hatta dört ay benim bebeğim de öyleydi adını memekolik koymuştum 😂 şimdi emmek istemiyor hızlıca emip çevreyi inceleme derdinde.
Zeyhafsa Ayse92 zaten sulu kaka yapıyorlar bu dönemde İshal yapsa önce bana yapardı diye düşünüyorum ☺️
Bisaniye Ayse92 evet hamileliğin 4. Trimesteri demişti doktorum ilk üç aya. Seni hissetmek istiyor ☺️ Güven duyuyormuş. Tadını çıkar canım uzaklaşmaya başlayınca keşke biraz daha böyle uyusaymış emseymiş diyorsun
Ayb Ayse92 gayet normal ve sağlıklı bir süreç yaşıyorsunuz yorucu ama geçecek bu süreç büyüdükçe ilk 3 ay böyle olacak. Sizi ilgili bşr yazıya etiketliyorum. Bebeğinizi sağlıkla huzurla keyifle büyğtğn☺️🙋🏼♀️
Ayse92 Bisaniye canım korktuğmdan sordm sütüm mü yetmio çocuğmu aç mı bırakıorm die onlar sağlıklı olsunlarda bn 24 saat emzirmeye razıyım
Ayb Ayse92 sol tarafta bildirimler yazan yere tıklarsanız göreceksiniz. Bulamazsanız haber verin tekrar tarif etmeye çalışırım