Ayse92 ayrıca süt birikmiyor , ağlıyor acaba acıkıyor mu diye düşünme şuan o sadece emme refleksi ile bu kadar emiyor yoksa kaşık kadar midesi var muhakkak doyuyor sakın evham yapma bu konuda ne kadar emzirirsen o kadar sütün artar göğsün ve beynin koordine bir şekilde şuan süt üretiyor endişe etme canım. Doymadığını ağlamasından veya sürekli emmesinden değil çişli bezlerini ve kilo alımını takip ederek anlarsın bunları baz al tatlım. Ve sana tavsiyem yalancı emzik kullanman. En azından uykuya geçiş sırasında kullan yoksa ileride bu defe uyumak seni meme isteyebilir o daha karışık bir dönem olacaktır bu konuda ☹️