papatyasevdalisiii Ysg0 valla ben niye doğar doğmaz yaptırmadım diyodum hareketlenince zapdetmesi çok zor oluyo olsun 5. Ayda yaptık çok şükür 1 haftada atlatmışdık
Ysg0 Kubracsr doktora aslında güvendim ama izin dönüşü başka bir doktora daha gösteririm ya da memlekette tanıdığım doktorlar var onlara gösteririm, teşekkür ederim 😊💐💐