Ysg0 benim oglumunda öyleydi yapti doktor her bez acmada sıyır yapışmasin dedi her seferinde sıyırmama ragmen iki kere yapısti actirdik sünnette o kadar aglamamisti oglum simdi 2 yasinda hala gömülüyo elletmiyor son actirdigimizdan beri sıyıramıyorum.Bence yaptirmayin doktoru dinleyin