Yagmur46 Ylcmelis dediğim gibi yanlış hatırlıyor da olabilirim, yanlış bilgi vermiş olmayayım 😌 çünkü üzerinden 6 7 ay geçti
Yagmur46 Helbest49 yanlış hatırlıyor olabilirim 🤗 arkadaşın biri de sormuş da,kusura bakmayın lütfen 💕
Bebegimm1 Helbest49 1hafta önce olduk 2bacak 1tane agizdan damla yaptı sorunsuz gecti aşı yerinde kizariklik oldu siz banyosunu yaptirin gitmeden bana 1gun sonra yaptir demisti ateş vs olmadı