Gmz_ 9 aylık kızım var Zerrin Yalvaça gidiyoruz,çok memnunum ben bayağı ilgileniyor her konuda bilgilendiriyor beni,numarası var mesaj attığımda hemen cevap verip yardımcı oluyor.Bu arada yorumlarıda okudum,memnun kalmayanda var ama bizi memnun ediyor 🤷♀️