Merhaba Sevgili Anneler
Diyarbakir da çocuğunuzu götürüp memnun kaldığınız doktor önerisi istiyorum. Yani evet biz gittik güzel ilgilendi,sıkıntılarimiza çözüm buldu diyeceğiniz doktorlar. 5 aylık kızım var ve bu süreçte 3 doktora gittik hic birisi içime sinmedi.