Btl-aybar benim de gecikmişti test yaptım negatif, kan verdim gebelik çıktı
Ndrg-12 Hm öyle olabiliyo demek ki ben adet oldum tabi dün hayırlısı olsun sizin için
Btl-aybar teşekkür ederim ☺️