Baloglumekrem Nicksiz canım merhaba ben 10 gün cektim normal şişmesi morarması bünyeden bünyeye degisiyo hatta çekmeden doktorum olabilecekleri söyledi ve öyle cekti azı dişimi cekimden öncede kullandım antibiyotik sonrasındada ictim agrı kesicide yazmadımı ve alveres diş agrısına bire bir korkma normal böyle olması ve antibiyotik kullanımı önemli şişliğin inmesi icin bogazına kadar iner agrı yutkunurken zorluk çekersin
Nicksiz Mom0982 eşimin işi çokmuş gelemiyor 5te çıkacak buçukta anca gideriz ama dayanacak gibi değilim bütün çenem ağrıyor
Adababy Nicksiz yok canım benim dişimde öyleydi ağrı yoktu sadece dokununca hassasiyet vardı kırıldı içi boşaldı falan doktor dedi hassaslık var iltihap var dedi iltihaplı dişi çekmem dedi ilaç kullandım öyle çekti hiçte bi ağrı olmadı bide normalde hayatımda hiç devlet hastanesine gitmedim ilk defa dişim için gittim çokta memnun kaldım ne ağrı oldu ne sızı bi günde hem 20 lik hemde gömülü dişimi çekti
Nicksiz Adababy genelde üniversite hastanesine giderdim çünkü daha önce ölümden döndüm riske atmak istemiyorum ki olayı anlatınca hocalar ilgilenirlerdi izine gitcez köyde ağrır uğraşmayım dedim burda çektirdim keşke çektirmeseydim dün acile gittim ağrı kesici yazdı sadece ve şişlik morarma duruyor hala da ağrıyor adam da çekerken iltihap olabilir dedi ama çekti oraya da gitmedim ben ağzımda sorun olduğunu anlattığım halde inanmadı dalgaya aldı gitmek istemedim ama daha perişanım
Adababy Nicksiz çekeli baya oldu galiba hala ağrıması normal değil belki hala iltihap var ondan ağrıyor olabilir. Diş önemli canım sen bi özele git istersen film falan çeker belki şimdi ben ne desem yanlış olur canm
Nicksiz Baloglumekrem hiçbişe demedi hatta dalgaya aldı zor uyuşunca alkol mu kullanıyosn diye eşim iğne vurduğu an şişti yüzün diyo dün acildeki arveles verdi ama etkisi çok çabuk geçiyor bide emziriyorum emzirmeyi de bıraktım aslında sağlamdı diş sadece bi tarafı çürümüş dökülüyodu ağrı felan yoktu keşke çektirmeseydim
Baloglumekrem Nicksiz büyük ihtimal apseli olabilr aman dikkat et allah korusun canım geçmiş olsun allah kolaylık versin gerçekten zor bi durum
cideee07 Merhaba nasıl oldu dişiniz 5 gündür diş ağrısı cekilorim dr gittim iltihap yok dedi, randevu al kanal yapalım dedi ama dayanamıyorum kulağım boğazım damağım komple sol taraf ağrıyor yarın tekrar gideceğim bu şekilde çekerler mi Allahım çok fenayım