Adababy dişimde ağrı yoktu aslında sağlamdı bi tarafı çürüdüğü için dökülüyordu içi felan boşalmıştı ama ağrı yoktu sadece kırılıyodu bende dayanamadım gittim aslında yaptırcaktım bebeler durmadı çekin dedim bide uyuşmayınca işlemlere dayanamam sandım çekilirken değilde çekmek için tutunca çok sızladı daha önce yine diş enfeksiyonundan yoğun bakımda yatmıştım alerjim varmış ama neye bilemiyoruz hoş ilgilenen de yok eşime göre de çekilince şişer normal ama acıya dayanamıyorum şuan