Ezgiasya ben gittiğimde bebeğim yoktu. Hamilelik düşünüyordum. Kilom fazla bu kiloyla hamile kalırsam çok zorlanırım diye düşünüp gittim. Diyetisyenim listemi verdi, çok yada az kilo verirsen hemen gel ama haftada bir kilo vereceksin şok diyet uyguluyoruz dedi. Her ay duruma göre listeme ekledi çıkardı. Kilo koruma içinde 6 ay takip etti. Hamileliktede bırakma sağlıklı kilo aldırırız. Yani bebeğe aldırır sana aldırmadan takip ederiz dedi. Ben hamilelik düşündüğüm için ideal kilom 55 57 iken 51 e kadar düşürdü. Ama 51 altı sınır daha düşemezsin diye sıkı takip etti. Gerçektende hamililk sonrası 57 kiloya ideal kiloma kavuştum ama sonra kızımın 1 yaşından sonra abur cubura sardım. Kızım yemedikçe ek gıda da ben yedim derken tekrar kilo aldım. İzmirdeyim bu arada.