Ezgiasya devlet hastanelerinin diyetisyenleri var. Ben denemek için gittim çok memnun kaldım. Devlet hastanesinden dahiliye ve iç hastalıklara randevu alın, aç karna gidin Kilom çok fazla diyetisyene gitmek istiyorum diyin. obezite testi yapıyorlar aç karnına ve yemek yedikten bir saat sonra kan vermeniz gerekiyor. Tahlil sonuçlarına göre diyetisyene yönlendiriyor. Her ay takibinde oluyorsunuz. Ben 163 boyunda 65 kiloyla gitmiştim. Mankenmi olacaksın kilo iyi demişti doktor, ayaklarım ağrıyor kilo aldığımdan beri yürüyemiyorum demiştim.(3,5 ayda 14 kilo verdim. 51 kilo manken gibi olmuştum3 yıl falan kilomu korudum. Hemde her hergün tatlı falan yiyordum. Kilo vermeden sonra tabi kilo verirken hiç kaçamak yapmadım.) Sütüm kesilmeden sağlıkla zayıflamak istiyorum falan dersin…. inşallah iyi gelir benimde biran önce gayret etmem gerekiyor. 66 kiloyla doğuma girdim şuan 70 kiloyum hamileliğimden daha fazla göbeğim var! Çok sıkılıyorum gayret edemiyorum aburcuburu bırakamıyorum. Darısı başıma inşallah! ☺️ Sevgiler