Melegim9696 ben şiddetli karın ağrısıyla gittim sonra bisey bulamadılar kolonoskobi yapılması gerekti kolonoskobide bildiler bağırsaklarım ağriyormus benim karnimin her yeri agriyordu ondan kolooskobi istendi, ara ara kanamam d oluyor karnım ağrıdığı zamanlar