Nisa_Ada_Momy_Dilsad geçmiş olsun bendede öyle oldu ama.benim ki baya kanamam oldu hatta kanamam durması iki-üç dkk sürdü iki.uc gün sürdü annem beni uyardı eyer kanaman olursa lavaboda oturma hemen ayağa kalk oturarak daha çok gelir bisey kanamam olur neyse doktora gitmedim annem çok.kizdi git bende bebeğim ozmn 1. 2 aylıktı iki oğlumu bebeğimi kime bırakacaktım eşim işe gidiyordu.ihmal ettim afedersiniz ihmalim çok kötü oldu bana bu bir iki haftadır tuvalete gidemiyorum ağlaya ağlaya giriyorum resmen makatim da şişkinlik olurmuş yara olmuş tuvalete gidemiyorum ama bir krem vardı pişik kremi onu sürdüm bugün daha iyim bakalım bu hafta gidecem fırsat bulursam oda çocuklarımı kimseye bırakamıyorum ondan olmadı annelere memlekete gidince ora giderim aman sakin ihmal etmeyin ameliyata kadar gide bağırsaklara zarar verir uzun Oldu kusurabakmayin🙈🙊