Sevdamavi Busraa3535 canım iki aylık olana kadar devam et iki aylık olunca kilosu da iyiyse ğç saate cıkar üç aylık olunca da dört saatte bir fört aylık olunca uyandıkça emzir ama kilosunu baz al ilk aylar cok önemli kaldırmazsan kan sekeri düşer tehlikeli bu sarılıgı yükselir ben alarm kurup kalkardım
Sevdamavi Busraa3535 canım cıkardı uyandırana kadar en son bezini açtım baktım açtıkça uyanıyor ellerini ayaklarını gıdıkla burnunu sık uyandır mutlaka
Busraa3535 Sevdamavi bende anca bez acınca uyandıryrm.. Ondada zor uyanıyor. Bi an önce gece uyandırma olayı bitse 😔😔😔
Sevdamavi Busraa3535 öyle hızlı geçiyor ki canım inan bana derlerdi yok derdim geçmicek oturur aglardım kalkmazdı kaldırana kadar canım cıkardı bu kez de gazdan uyumazdı şimdi cok şükür 4 aylık olduk zaman hızlı geçiyor
Miniee Busraa3535 biyerden okumuştum bebek 5 kiloyu geçtimi butun gece yetecek kadar rezerv yapabiliyomuş.
Miniee Busraa3535 kilosu iyi sarılığıda yoksa 1 aydan sonra uyandırmayabilirsin, doktoruna danış istersen, ben 2. Aydan sonra uyandırdım uyku duzenini bozdum heralde, akşam 8 sabah 5 uyuyodu bi kaç gun 2 de emzirdim şimdi oyle devam ediyoruz.
Ertugrulgnc_03 Busraa3535 ben 2 saatte bir emziriyorum bazen kendi uyanıyor bazen ben uyandırıyorum ve gelişiminden gayet memnunun kendiliğinden uyanmasını bekleme uyandır sık sık emzir 20 günlük kızım var 40 çıkana kadar 2 saatte bir çıktıkdtan sonra 3 4 saatte bir emzirmeyi düşünüyorum
qwrt1245 Busraa3535 ilk 1 ay 2 saatte bir sonraki 1 ay 3 saatte bir uyandırdım emzirdim. 2. Aydan 3. Aya kadar ona bıraktım çoğunlukla 3-4 saatte bir uyanıp kendi kalktı ama kalkmasa da en fazla 4 saat aç kalabileceğini bildiğim için ben kaldıracaktım. 3. Ayını doldurduktan sonra kendi haline bıraktım çünkü gece uykusu da çok önemli su an gece emzirdikten sonra sabaha kadar uyandırmıyorum
Myfamilyy Busraa3535 evet öyle diyorlar ama bu bir zaman sonra alışkanlık haline gelecek bizde öyleydik ilk 20 gün uyandırmak için neler yapardık uyanmazdı ama şimdi gündüzleri en ufak sese uyanıyor şükür geceleri güzel eğer bebeğiniz gece uyuyor ise uyandırmayın yinede siz annesisiniz daha iyi bilirsiniz evladınızı 🤗 birde bizde sarılıkta vardı hafif şükür hiç bi sorun yaşamadım gece kaldırmadık diye o yüzden hiç uyandırma ihtiyacı duymamıştım
Cansuderin2462 Minikkalpannesi doktora geçen ay götürdüğüm de kilo bıraz nazlı alıyor dedı ama geceleri emzir 2 saatte bi ama benım kızım hıc uyanmıyo bu ay bakalım ne dıcek doktorumuz 😏
Minikkalpannesi Cansuderin2462 valla doktorlar emzir diyor ama görmüyolar halimizi çozuk ağzını açmadığı sürece nasıl emzirmemizi bekliyolar ben anlamıyorum yani
Ayeee Busraa3535 vallahi beni emmiyor bir de bebeğim sağıp veriyorum inanın daha zor oluyor sürekli elim de göğüs pompası süttüm de inanılmaz az çok çaresiz hissediyorum dediğiniz gibi kalkması da zor oluyor sürekli aynı saatti tutturmak da çok zor oluyor
Busraa3535 Ayeee bende aynı durumdaym gercekten cok yorucu İlk basta emiodu sonrada böle oldu Kac cc veryosnz süt Biberon akıor benmki bitek 😔😔😔 makine artk Gögüslermi mahvetti usandım
PrincessDuru Busraa3535 2 saatte bir uyandırın. Ben 40 ı çıkana kadar devam ettim. Sarılığımızda olmadı şükür
Ayeee Busraa3535 2 saatte bir 50 cc veriyorum ben fazla verince kusuyor 50 tam geliyor şu an inanın benim de zaten sütüm de inanılmaz azaldı moralim gerçekten bozuk