Dygu21 tamam da canım biz de robot değiliz ki uykusunu bölmeyelim tamam ama gecenin dördünde kalksın sonra uykumuz bölünsün öğlen de çocukla, evle, yemekle kendileri ilgilensin o zaman.Bizim de uykuya ihtiyacımız var sen kimseyi dinleme. Kızım 4. Aya girdikten sonra kaçta uyursa uyusun gece 12de önce altını değiştiriyorum sonra mamasını veriyorum daha da ellemiyorum sabaha kadar