Alisa35 Benimde bel fitigi agrım var ayagima vuran. Krem emzirme doneminde verilmiyor. Minosette cok hafif kaliyor cok zor
Cemreninannesi11 Tatlican aynen öyle valla Allah yardımcımız olsun ilk defa böyle ağrım oldu çok zor geçiyo bugün kızımı doktora götürdüm resmen aksayarak gittim
Cemreninannesi11 Atamom16 benm ikinci sezeryanım ilkim. 7 yıl önce olmuştu onda hiç böyle olmadım o genel anesteziydi ama bu belden oldum ondan öı acaba bilmiyorum ama çok ağrıyo belim ve kalçam