miniktavsanim Hayırlı geceler kızlar ya bu asperox bende işe yaramıyor ya siz nasıl kullanıyorsunuz gece gece bu nedir derseniz ancak gece temizlik yapıyorum yavrumdan dolayı biri bana göstersin bunu 😄😄😁🙄🙄
Mom356 miniktavsanim kokusu çok ağır geliyor bana ya birde Ocak falan temizliğinde hiç bir işe yaramıyor leke bırakıyor
Feyzosunannesi miniktavsanim halı lekelerine sıkıp silince cok ise yariyo ben gunluk mutfak dolabima fıslatip siliyorum tertemiz yapiyo🌸
Nik_mik_yok miniktavsanim yağ sökücü olarak değil ama leke giderici olarak memnunum.evdeki tüm dolapları, PVC leri, duvarları sildim ,güzel temizledi.hali ,koltuk ,sandalye ye bişey dökülünce de siliyorum leke bırakmıyor .beyaz spor ayakkabilarda da başarılı 😃
ikicocukluAnne_ aylaamayorgun felaket güzel bişi bembeyaz pimapen den sapsarı bişi akıtıyor en güzeli cif yağ sökücü 😍
miniktavsanim aylaamayorgun memnun değilsiniz sizde peki niye herkez cokkkkk memnun fırında olmuyor ocakta olmuyor peki nerde ise yaracak bu 🙄
Oznuryunus ikicocukluAnne_ aynı pimapen den sapsarı akıttı ve beyazladi ben beğeniyorum genelde fayans dolaplara kullanıyorum ve güzel kurulamazsaniz iz bırakıyor
Sedeeff Bir gün yere çöp suyu akmış içinde vişne vardı fayans derzleri baya kırmızı olmuş oraya sıktım bir süre beklettim ve sildim geçirdi o lekeyi. Haliyada degmisti altı kaydırmaz olan halıdan ondaki lekeyi de geçirdi ama kokusu ağır cidden
Deletedmom5284 miniktavsanim çok kimyasal olmasına rağmen bi b.ka yaramadı bende de, karbonat sirke ile temizliyorum daha güzel çıkarıyo lekeyi
Sedeeff miniktavsanim bu hijyenik galiba adı 101de satılan bir temizleyici var ocakta onu kullaniyorum şahane çıkarıyor. Asperox ocakta işe yaramıyor cidden
Aselmir Yağ lekelerinde falan hiç memnun kalmadım ama çamaşırdaki ve halıdaki lekelerde felaket etkili çok memnun kaldım
miniktavsanim Aselmir yağ da hıc yok çıkmıyor ama diğerlerinde kulanmamism bazen dolapları siliyrm onunla okdr
NukleerBaslikliKiz Mom356 Benim ocak siyah şimdiye kadar cifler hep leke bırakıyodu asperox çok iyi yaptı bende şaşırdım ama çok memnunum kuzu 😀