Esra___ bizimkide 2. 5 aylıkken kendi dönmeye başladı o zamanlar kolunu kurtaramıyordu kendi ben düzeltiyorum ama o hep emeklemeye gitmeye calısıyor du ama gidemiyordu tabi, ben elimi koyunca ayaklarına bir koltuk boyu kadar emekliyordu, suan 4 ay 23 günlüğüz artık yüzüstü dönünce kurtarıyor kendi kolunu yine ayaklarına koyunca elimi gidiyor koltuk boyu ama kendi kendine ne zaman emekler merak ediyorum bendee 🤗🤗🤗