Syhbyz busramerve ya ne güzel keske bizdede öyle olsa bizde sadece 4ay dogum izni ben sonuna kadar çalıştım 4aydan bir hafta eksik iznim var ve kullanabileceğim 6ay daha ücretsiz izin hakkı işte
Syhbyz Mylittlesailor şanşlıymışsınız bizede öyle şeyler denk gelse keske 😊 Amin inşallah Allah herkesin yardımcısı olsun 💗
pupilla Kac günlük suan bebeginiz bence çalışın zamanla alışırsınız o düzene bebeginizde büyüyünce krese verirsiniz rahat edersiniz 😊
Vuslat23 Herzaman çalışılmasından yanayım fakat çalışmak için acil zaruretınızde yokken en azından 2 yasına kdr calısmasanız çocugunuz kendını ıfAde edebılmiş olur,