Syhbyz kızım 2,5 yaşında ve ben en son hamileyken çalışmıştım.kızımı kendim büyüttüm evet ama anneannesi babaannesi ya da güvendiğim biri de bakabilir miydi, evet.şu an psikolojim o kadar kötü durumda ki, keşke çalışıyor olsaydım.kızımla daha candan ilgilenirdim az gördüğüm için.bebeğiniz şimdi küçük, sizi anlıyorum ama bebek büyümeye başlayınca işin içine maddi ve manevi sıkıntılar giriyor anneden yana.en azından ben öyle oldum başkalarını genellemeyeyim.bazı günler keşke işim olsa da evden kaçıp gidebileceğim bir yer olsa diye bakıyorum inanın.bir yandan da kendi paramı kazanmış biri olarak şimdi eşimden bi şey istemeyi de içime sindiremiyorum.istediğimi alır ama ben kolay kolay söyleyemem mesela.özetle bence çalışın, bir deneyin.ne güzel eve yakınmış ve hafta sonu tatilmiş