Ishakpasa sizin ki ne kadarlık ben bu zamana kdar hiç sallamadım ama yatagına koyuyordum yan çeviriyordum uyuyordu ama 2 haftadır uykuya aglayarak geçiyor 3 saattir ayakta uyuyo eller kollar hep yüzünde kundak yaptım kıyamet koptu. O ladar aglıyor ki gözyaşı sel oldu