Kızlar bebeklerinizin boyu kilosu ayı ile uyumlu ise doktorunuza danışarak 6. Aydan sonra gece beslenmesini kesebilirsiniz benim oğlum da meme hastası siz gibi hiç unutmam 1 gece 9 saat boyunca emdi emzik yerine koydu beni yatarak emse içim açımıycak kucağımda emip uyurdu.mahvoluyodum artık. Ben 9 saat emzirdikten sonra dur dedim bu olaya gece beslenmesini kestim. Zorluğu 5 gün oldu. Normalde kendisi uyuyan Bi bebekti. Gece uyku vakti uyudu 2 saate bir uyandı meme diye çıldırıyo ama emzirmedim su verdim kabul etmedi çok da uykusu var sakinlemedi de aldım kucağıma evi gezdik geri yatırdım uyudu 2 saat sonra gene aynı sabaha kadar böyle gitti. 3. Gün 4 saatte bir uyandı 🤭 5. Gün ise gece 1 kere kalkıp su içip yattı. 9 aylıktı bunu yaptığımda. Sonra rahatladım kesintisiz uykuyu yakaladık. Evet süt en büyük nimet en gerekli gida ama belli Bi süre için gelişimi adına kesintisiz uyumasıda çok önemli tek bebeğiniz için değil kendiniz içinde gece vücut dinlenmeye aldığı için kendinizi süt kaliteniz de artıp çoğalıcaktır sabaha. Hepinizin Allah yardımcısı olsun İnşallah