bidibidibidi sürekli herkesin ağzında yenidenn kışın kapanacaz. Ee aşılar?? Geçen swne aşı mı vardı. bu virüse karşı elimizdeki tek silah aşıydı. O da artık var. Hepimiz olucaz ve bu illet bitecek. Niye ezberlemiş gibi, herkes duyduğu şeyi tekrar ediyor. Yine kapanacaaaazzz. He kapanacaz ok. Valla isteyen evinden burnunu dışarı çıkarmasın. Daha da tutamazlar kimseyi evlerde. sanki kısmi yasakların bir işe yaradığı var gibi yok çok erken normalleştik demeyin artık. Aşımı oldum. Her yere de gideceğim bu yaz.