Merve geç bile kaldık. Avrupa’da insanlar aylardır açık alanda maske bile takmıyor. Restoran, kafe gibi işletmeler açık. Park, bahçe, deniz insanlar rahatça geziyor haftaiçi ve haftasonu.
Benim bu açıklamalarda takıldığım tek nokta müzik ile ilgili olan oldu. “Rahatsızlık” demiş müziğe, sanata, ruhun gıdasına. :)
Pandemi, o, bu, şu hikaye. Özgürce yaşayabileceğimiz günlerin hasretiyle yaşıyorum. Neyse ki zihinler özgür.🙏