cekoslavakporseleni BebeLina canım biz doğduğu gün öğrendik bu durumu ve hem hastanedeki doktorlar hem biz çok araştırdık. Kalça çıkıklığının Türkiyede iki tane uzmanı var biri istanbulda Prof dr gazi zorer, diğeri Ankarada prof Dr Cemalettin Aksoy. İkisi de çocuk ortopedisti. Biz ankarada prof Dr Cemalettin Aksoya gidiyoruz sadece kalça çıkıklığına bakıyor kalçayla ilgili sorunlara bakıyor ve yetişkin hasta bakmıyor. Bu alandaki iki önemli isim bunlar. İkisine de gözünüzü kapatıp bebeğinizi emanet edebilirsiniz. Önce rabbimin izniyle sonra da bu doktorlar sayesinde iyi olurlar inşallah 🤲🏻 ama değerleriniz korkulacak şekilde kötü değil. Benim oğlumun durumu çok ciddi idi, yani olabilecek en kötü durumdaydı. Normalde direkt ameliyat olması lazım ama bizim şükürler olsun hem erken fark edilmesi hem de doktorumuz sayesinde bandajla iyileşiyor🙏🏻
monalissa BebeLina bizde tam 2 aylığız, dün ultrasona girdik verdikleri rapora bakmadım bile, sorun yok dediler,yeğenimde vardı, çift bezle geçmişti, üzülmeyin, ileri derece değildir bezle halledilecekse eğer
Tubs BebeLina bize de 1 aylıkken götür demişti dr. Bulunduğum ilçede yoktu merkeze gittik ordakiler de sizi niye gönderdiler 2 aydan önce yapmıyoruz filan demişlerdi şimdi 2 aylık olduk bakalım inşallah bir şey çıkmaz
Mihra07 BebeLina merhabalar aynı değerlerimiz bizde 45 günlükken öğrenmiştik değerlerimizi üç tane doktorun fikrini alarak palvik bandajı taktılar.. iyi ki de küçükken takmışlar ayaklarını hareket ettirmediniz için fazla zorluk çekmedik çift bez olayını hiç bir doktor önermedi bize eskiden palvik bandajı olmadığı için doktorlar çift bez olayını önerirlermiş dedi doktorlar .. şu anda kızım 5 ay 2 günlük ve biz bandajı üç ay kullandıktan sonra değerlerimize ulaştık bandajı çıkarttık ama ben önlem amaçlı yine çift bez bağlıyorum ayakları açık olsun diye kontrollerde ters bi durum olamazsa eğer onuda yapmayacağım. .. bir anne olarak çok zor bir süreç ama bence farklı bir doktorun da fikrini alın çünkü bu bandaj ne kadar erken takılırsa o kadar olumlu sonuç alınıyor .. eğer çift bez işe yaramazsa bandaj uygulaması yapacaklar o zamanda bebeğiniz hareketlenecek ve biraz huysuzluk yapabilir. Sormak istediğiniz herşeyi sorun lütfen ben çok çabaladım başından geçen herkes den fikir almak için. İnşallah çift bez ile sağlığına kavuşur ve bandaja gerek kalmaz ..