BebeLina öncelikle çok geçmiş olsun 🤲🏻 önemli olan alfa dereceleri, 60 altında olduğunda kalça çıkıklığı deniliyor. 60 ve üzeri ise normal kalça sayılıyor. Size tavsiyem çift bez ile vakit kaybetmeyin. Çift bez bir tedavi yöntemi değildir. Mutlaka bir çocuk ortopedisti bulun, ilk 3 ay iyileşmede altın dönemdir ve bir günü heba olmamalı.
Çift bez taktık iyileşti diyenler olacaktır belki ama o kalça zaten doğal gelişimi içerisinde iyi olacak kalçadır, gerçekten sorunlu bir kalça için çift bez sadece vakit kaybettirir.
Benim oğlumda da var. Sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz. Yaşadığınız şehiri söylerseniz doktor da önerebilirim.