htceee98 Ben iyi olduğu kanaatindeyim. Bu hastalıkla yaşamayı bu hayatı normalleştirmeyi öğreneceğiz. Sakınmak isteyen kendi yasağını uygulayıp evinde kalsın,gezmek isteyen gezsin.
Aşı sırası gelen de aşısını olsun. Herkesin aşı sırası geldikten sonra, aşı olmayanlara kısıtlamalar gelecek büyük ihtimalle. Hayatın normal akışına dönmesine sevindim. Kışa da bir şey kalacağını düşünmüyorum. Öngörülere göre eylülde maskesiz hayata geçiş yapabiliriz deniyor. Kışa da kapanmayız herhalde. İyi oldu. ☺️