Duygusuz canım ben yaptırdım 4 gün önce 3 aylığız sizinde erken yaptırmanız çok çok iyi olacak tebrik ederim şimdiden Allah damatlığınıda göstersin. Sünnete bende girdim sizin nasıl olacak bilmiyorum ama oyalamak için girdim ben 15 dk sürdü zaten gayet iyi geçti sonlara doğru sıkıldığı için biraz ağladı o kadar. 2 güne tamamen kendine geldi düzeldi. Neskafe için olan karton bardaklardan istedi doktor onun altını kesip kullanıyorum bu akşam onuda kullanmayı bırakıcam. Sadece zıbınla bıraktım ben evde rahat olsun diye ilaçlarına kremlerine dikkat ettim. Her altını açtığında zeytinyağı damlat dedi doktor onu yapıyorum, sabah akşam kremi sürüyorum. 3. Günden sonra 1 hafta boyunca en az 10 dakika suya sokmamı söyledi doktor ama şampuan falan kullanılmayacak sadece su onu yapıyorum. Uzun oldu kusura bakmayın detaylı anlattım 😄