Duygusuz hic bir seye gerek yok biz goturmedik ne buyuk beden bez ne de karton bardak kullandirmadi doktorumuz. dikisli oldu 2 aylikti sabah yaptirdik aksama hic bir seyi yok gibiydi ertesi gun gezmeye bile gittik. Haftasi olmadan da dikisleri de goruntusu de iyilesti. Cisli bez temas edince hizli iyilesiyor az bez degisimi yapin ve kremleri kullanin sadece yeter dedi doktor gercekten de oyle oldu o kadar rahat ve sorunsuz gecti ki hic korktugum gibi olmadi sukur. Sadece uyusturucu etkisinden sonra ilk 2 ciste biraz agladi o da 5 dk fln uzun surmedi neyse ki. Siz de endise etmeyin doktorunuzu dinleyin yeter, hayirli ugurlu olsun🌸