AloneMom Hivay16 biz 0.08 den almıştık şuan 0.023. Bizim aldığımız gibi olursa gramı 2 bin liranız 8 bin olur
Hivay16 AloneMom Insallah yukselir zirveyi bulur evde bos bos durmasının anlamı yok en iyi inmisken almak
Bebegimm1 AloneMom şuan alım vakti ama bende olsam yatırmam ama çıkarsa da keske az daha alsaydık düşükken deriz neyse hazırını kurtaralım da😂
AloneMom Bebegimm1 sorma eşim aklımı celmeye çalışıyor.elimizdeki paradanda olmak istemiyorum.biz 0.08 den aldık şuan 0.023 mus sanırım.bizim aldığımız fiyata gelirse 20 bin 80 bin olur ama işte güvenemiyorum ki
GulAkkaya AloneMom biz azar azar yatırıyorduk 10 bin flaan, kâr ediyorduk biraz 100 bn yatırmıştı 52 Bn zarardayız şuan, 100 Bn den 48 bin kaldı şuan ama beklıyoruz yükselmesini
Hivay16 AloneMom bence cok indi daha inecek 2 hafta sonraya zirveyi görecekmis esimin cevresi ev araba neler nelrr kazandi ben cok karşıydım görünce onlari gaza geldim 2 haftadir bizde yatirdik az miktarda bakalim ins iyi gider
Muhasebeciana AloneMom inanirimm ust kat komsumun da oyle daha gecen gun konustik bide onlar kredi cekip koymuslar para 🤦