Muhasebeciana AloneMom bence ayi sezonunda suan 🤦 yani degilse bile ayi sezonunu dusunemiyorum bide gecenlerde dusuk diye daha da almistik daha da batti 😁 guluyorum artik sadece umarim yukselir hepsi biran evvel
Bebegimm1 AloneMom bir umut beklemedeyim battık ama ne zman yükselir fikrim yok zararı kapatsam yeter
GulAkkaya AloneMom eşimle ağlıyoruz 😂😂 52 bin zarar 😢😢😢 yükselir diye umut ediyoruz birgün milyoner olacağız inanıyoruz 😂🥰🥰
Muhasebeciana AloneMom inanirimm ust kat komsumun da oyle daha gecen gun konustik bide onlar kredi cekip koymuslar para 🤦
Bebegimm1 AloneMom sizin zarar baya varmis bi kaç aya toparlanır diye umut ediyorum bu kadar düşmesi iyi değil bnce 🤦♀️
AloneMom GulAkkaya sizinde mi btt de. Ah ne hayaller ne umutlar vardı ama ümidimi kaybediyorum ben.bizimde 50 bin 14 bin oldu 😩
AloneMom Bebegimm1 inşallah düzelir ya.bencede.asiri düştü.bide eşim diyor bı 20 binlik daha alalım.hiii oldu dedim oda gitsin
Tugcerylmzkerem AloneMom altin geri basarsa artar altin yukselmeye devam ederse herkes onayonelir duser
Bebegimm1 AloneMom şuan alım vakti ama bende olsam yatırmam ama çıkarsa da keske az daha alsaydık düşükken deriz neyse hazırını kurtaralım da😂
AloneMom Hivay16 biz 0.08 den almıştık şuan 0.023. Bizim aldığımız gibi olursa gramı 2 bin liranız 8 bin olur