Ist2121 öncelikle selamlar.Tulumu bende önermiyorum mesela benim bebeğimin boyu uzun du ve aldığım bir çok tulumu neredeyse hiç giyemedi.doktorumun söylediği boy ve kilo uzunluğundan farklıydı.en önemlisi bence zıbın ve kendinden eldivenli takımlar.Cunku ufak oldukları için eldivenler elinden çıkabiliyor ben bı sure çorap takmıştım mesela bı sürü eldiveni varken.Cok fazla kıyafet almanızı önermem.Tabiki sizin bileceğiniz iş o ayrı ama çok çabuk buyudukleri için bı iki ay sonra hiç biri olmuyor.Kizim şuan 3 aylık doğumda alınan bir kıyafetini giydiremiyorum.Buyuk aldığım zibinlar hariç.Saglijla kucağınıza almanız dileğiyle…