Ist2121 10lu hastane çıkışı ve tulumları çıkarabilirsin onun yerine 0-3 ay bolca alt üst takım al tulumlar kullanışsız oluyor. Sürekli üst değişeceksin ve komple soymak zor.çocuğu.
Zıbınlarda biraz büyük olsa sorun olmaz 0-3 ay alabilirsin bence hepsini.
Benim bir polar 2 kalın 2 penye yetmişti eylül sonu doğan bebeğime. Sende iki kalın alırsın yeterli olur.
Bir de astronot tulum alabilirsin mont tarzı. 3-6 falan iyi olur. Aşıya kontrole giderken üşümez. Çorap da al.bolca. çoeaplı altın içine çorap giydirirsin ayakları üşüyor☺️