buseccll öncelikle postu açan arkadaşımız premetüre Doğum olduğunu ve rahatsızlığını belirtmiş kimseyi kırmak yada incitmek için bişeyler yazmıyoruz bende prematüre annesiyim gebeliğim berbat geçti her an kaybetme korkusu ve. Kucağıma alma umudu ile yaşadım burda bir anneye sağlık dilemek incitmek ise bişey demiyorum elimizden ne gelebilir iyi dileğim belki o anlık içini ferahlatır diye buraya oturup onca kötü şey anlatıp annemizi üzelim mi aynı sorun arkadaşımın başından geldi sağlığına kavuştu evlat çok Başka sizede sağlık diliyorum