Melegimbebegim Bizede 1 yaş diyolar en az 8-9 kilo olması gerekiyomuş sanırım bizim özofagusta olduğu için beslenme sorunumuz olucak normal bi bebeğe göre kilo alması tabiki daha geç olucak çünkü bağırsak emilim yapmadan dışarı atıyo canım sabredicez bian önce toparlarlar inşallah çoğu insan fikri olmadan yorum yapıyo ama keşke yapmasa normal bi bebek olsa tabiki kilosuna takılmayız bizim ameliyat olabilmesi için belli bi kiloda olması gerekiyor ve bilip bilmeden yaptığınız yorumlar yıpratıyo herkesin fikri kendine