Yigitannesii Fatma46elif35 nasil kundak gibi mi hic yapmadim kundak bu saatten sonra hic durmaz heralde kundakta
Bebegimm1 Yigitannesii 4aylikken dönmeye basladı uykusunda dönmeye 6aylikken basladi zaten donunce direk uyaniyor agliyor sırt üstü yatır geri diye 😁
Mucizem-Sare54 Yigitannesii ben yan yatırıyorum hep dönmesin diyede arkasına ve önüne yastik koyuyorum
Fatma46elif35 Yigitannesii aynen kundak ben doğduğundan beri sardım daha rahat uyuyob eli yüzüne değdiği de uyanıyor yoksa
Fatma46elif35 Yigitannesii sıcak da olsa zibunla üşür penye tarzı giydirir kolu kısa falan yazma ile sarın uyuyan insan üşür sıcak da olsa ya sarın ya da kolu kısa giydirin
Solocann Yigitannesii canım o biliçnli yapıyor çaba gösteriyor merak ediyor keşfediyor 🥰uykuda dönemez çünkü çabalamaz anca 5-6ay dönebilir gece korkma maşallah biraz hızlı 🍀
Yigitannesii Solocann tesekkur ederim 1 hafta oldu uykusunda dediginiz gibi bir sorun yasamadik daha 🌸