Yigitannesii Kizlar donunce gece falan yuzustu kalir kendini kurtaramazsa nasil yapcaz nasil bi cozumu var bu isin :(
theAna Yigitannesii benim oğlum dönüyor ama uyurken dönmedi hiç daha bilgim yok o yüzden. Üstte kalsın
Annecik60 Yigitannesii gece dönmüyolar genellikle benimki de o aylarda döndü ama şimdi 6 aylık hiç gece öyle bir durumla karşılaşmadık
Zeyy16 Yigitannesii bnmde cok aşırı dönüyor ama hep burnunu kapattıgjnda düzeltiyor gece pek dönmüyor sabit yatıyor gündz cok dönüyor ayrıca koltukta yanlz bırakmamanızı öneririm cnm gecen koltuktan düştü oglum yani anlık bir muftaga gidip gelmemle dönüp düşmüş o yzdn dikkt edin
Ates_mami Yigitannesii artık başını kontrol edebildiği için dönüyor. Uyurken dönse bile kendini kurtarır. 6 aylık oğlum 3 aydan beri yüzüstü uyuyor. Yüzüstü daha rahat uyurlar. Sıkıntı yok arada kontrol edin yeter
Girlpower Yigitannesii benim kızım da 3 aylıkken dönmeye başladı ama gece uykusunda dönmüyordu şu an 5 aylık uyurken beşikte fink atıyor 😂
Yigitannesii Ipegim :)) evette yuz ustu kaliyor iste kendi geri dondurebilse oda daha bir kac ay sonra olurmus sanirim
Yigitannesii Rmyhmza sagina soluna donuyordu 1 aydir simdide yuzustu dondu ama geri sirt ustune donemiyor erken sanirim
Petitom Yigitannesii benim bebeğim de üç buçuk ay gibi dönmeye başlamıştı ama sepet beşikte yatıyordu onda yatarken hiç dönmedi diğer büyük yatağına geçirdikten sonra altıncı ay da geçirdim o zaman gece dönüp yüz üstü yatmaya başladı
Kinginthenorth Yigitannesii benim bebeğim de 3,5 aylık döndü o günden beri yüzüstü yatırıyorum. Zaten yüzüstü yatmayı seviyordu korkudan yatıramıyordum. Döndükten sonra yatırmaya başladım.
Nyles2019 Benim kızım 1,5 aylıkken döndü 2 aylıkken tam döndü yüz üstü gece dönmüyor ama ben baby nest reflü yatağı aldım istesede dönemiyor içim rahat ediyor o konuda