YazarAnne Çok geçmiş olsun, ben oldum ama ateş olmadı bu sebeple. Bir doktora götürün isterseniz ne olur ne olmaz.
pandemibebegi sokomel Merhaba bebeğinizdeki ateş ne kadar sürdü acaba? Ben de öglen aşı oldum akşam ateşlendi 38 i falan geçti calpol verip yatırdım şimdi çok endişeliyim 😔 Aşıdan olduğunu düşünüyorum