Mys01-01 Burculiceee atak haftasına nasıl bakılıyor acaba benım bebegım 37+0 dogdu 40 goremı bakmalıyız
Socialmom0 Burculiceee evet öyleymiş atak haftasiymis ama çok şükür dünden beri uyuyor umarım bitmiştir
Dryalp Socialmom0 ayağınızda uyutmaya deneyin canım benım 3aylık kızım kolumda uyuyor ben bıtıyorum sırt agrısına koyduğumda uyanıyor artık uyutup bıraz kolumda yatırıyorum iyice dalsın diye ayağımda alıştırmak çalışıyorum