Arkadaşlar merhaba, bebeğim aylık yaklaşık 10 gundur belkide daha fazla gece uykusuna dalarken ağlıyor mizmizlaniyor saatlerce onu uyutmaya çalışmakla geçiyor uykusu var karnı tok ama uyumuyor ağlıyor sızlaniyor gözleri kızarıyor. Çok erken değil mi bunun için fikri olan başına gelen anne var mi düzeliyor mu? Gündüz uykulari da çok azaldı kuş uykusu derler ya öyle, kucağımda uyuyor ama beşiğine veya yanıma koyunca uyaniyor enerjim bitti şimdiden yorgunluktan ve uykusuzluktan sütüm azalıyor ne yapmam lazım