Esm-nr-20 normaldi canım. Bende iyiydim. Yani hamilelikten dolayı uyku hali yorgunluk oluyordu tabi ama bunlar normal şeylerdi. Doktorum ısrarla kes demesine ragmen kesmedim. Sadece karnımdakinin gelişimine dikkat ettim. Eger kilosunda falan sıkıntı olsaydı kesecektim. Şükür olmadı kesmedim. Şuan beraber emiyorlar