Esm-nr-20 Selamünaleyküm güzel anneler. Var mı bebeği küçük olupta hamile kalan. Benim bebeğim 6 aylıkken hamile kaldım ben. Ve bebeğim anne sütüyle besleniyor. Bu süreci nasıl geçirdiniz? Bebeğin beslenmesini nasıl yaptınız? Bana bi ön ayak olur musunuz?
Kezbansayc Esm-nr-20 benim kizimda emiyor 16 aylik tabiki sizinki cok daha küçük. Ama emzirmeye devam edin hic bir sorun olmaz dedi bize doktor. 9. Ay gibi gece beslenmesini kesersiniz doguma yakinda gunduzu kesersiniz ama tabiki kesmek zorunda degilsiniz ikisinide emzirebilirsiniz ama zor olucagini dusundugum için dogjma 1 veya 2 ay kala emme işi bitirilebilir size kalmış bir durum
Mom7856 Esm-nr-20 6 ay 10 günlükken emzirmeyi bıraktım şu an kızım 14 aylık ve bende 38+4 haftalık hamileyim
Esm-nr-20 Kezbansayc bana ilk gittiğim doktor sütün varsa emdir dedi. Başka bi doktor 15 haftalık olana kadar emdir yavaş yavaş kes dedi. Sütüm de var. Nasıl yapacam şaşırdım. Aynı zaman da çokta yoruluyorum. İkisi bana ağır geliyor. Hep halsiz hissediyorum kendimi.
Kezbansayc Esm-nr-20 kesinlikle cok zor oluyor ama basarmak zorundayız yapicak birseyimjz yok en azindan bi 5 ay daha felan emzirsen bebegin icinde iyi olur ama tabiki sana ne iyi geliyorsa onu yap simdiden kolay gelsin
Esm-nr-20 Laviniaaa ya… nasıl bi süreç izledi biliyor musunuz? Yani zor oluyormuş yeni anladım. Rabbim kolaylık versin.
2Minnosannesi Esm-nr-20 Büyük kızım 5 buçuk aylıkken hamile kaldım emzirmeyi hiç bırakmadım doğumdan sonra da ikisini beraber emzirdim. Şimdi büyük 26 küçük 11 aylık hala emziriyorum 🥰
Esm-nr-20 2Minnosannesi maşAllah size. ikisi bir arada nasıl idare ettiniz. Yani kan değerleriniz nasıldı?
babyackgz Esm-nr-20 4.5 aylık kızım 8 haftalık hamileyim 🤭 emmiyordu sağarak veriyordum ama bende aşırı göğüs hassasiyeti ve kasık ağrısı başlayınca doktorum kes dedi kızımda ishal olmuştu o ara kesmek durumunda kaldım 10 gündür falan mamayla besleniyor 2 gündür tadımlara başladık
Yengecanne_ babyackgz ishal olması çok normal 😊 bağırsakları temizlenirdi.kasık ağrısı da ilk üç ayda rahim büyüdüğü için olabiliyor
2Minnosannesi Esm-nr-20 Valla zor oluyor ama idare ediyorum bi şekilde eşim var yanımda sadece başka kimsem yok. Kan değerlerime uzun zamandır baktırmıyorum en son normaldi değerlerim sadece halsizlik var bu sıralar 😊
Ates_mami Esm-nr-20 oğlum ek gıdaya yeni geçmişti 13 haftalık hamile oldugumu ögrendim. 3 aylıkken hamile kalmışım yani. Düzeni degiştirmedim. Yemesi iyi oldugu halde anne sütü agırlıklı gittim. 17 aylık ve 6 aylık şuan. Beraber emziriyorum
Esm-nr-20 Ates_mami yani ikisi bir arada olabiliyormuş demek ki. Peki kan değerleriniz nasıldı? Kendinizi nasıl hissediyordunuz?
babyackgz Esm-nr-20 evet çok küçük 🥺 çok üzülüyorum ikinciye hiç sevinemiyorum ama nasip böyleymiş 🤷🏼♀️ amin inşallah
Ates_mami Esm-nr-20 normaldi canım. Bende iyiydim. Yani hamilelikten dolayı uyku hali yorgunluk oluyordu tabi ama bunlar normal şeylerdi. Doktorum ısrarla kes demesine ragmen kesmedim. Sadece karnımdakinin gelişimine dikkat ettim. Eger kilosunda falan sıkıntı olsaydı kesecektim. Şükür olmadı kesmedim. Şuan beraber emiyorlar
Fatmagzl_2133 Esm-nr-20 hamileliğiniz yenimi benimde bebeğim 8 aylık ve 5 gün gecikti korkarım hamileyim 🤦🏻♀️