Hazel_ ben bebeğime ilk molfix kullandım yeni doğan. Sonra gelen hediyeler oldu sleepy kullandım çok küçük iz yapıyor. Prima kullandım o da güzel tabi ama çok pahalı bir de e bebeğin baby me aloe vera gelmişti onu da çok sevdim. Fakat bimin bezi de güzel annem evine gittiğimde kullanayım diye 1 paket almış orada onu kullanıyorum e bebeğin bezi sızdırırken bim benzinde hiç sızdırma olmadı. A101 denemedim henüz