Hazel_ bim kullanıyorum yigenime de büyüyene kadar kullanmıştık çok memnunum içinde kristal taneler yok içi yumuşacik ve kalıbı diğer tüm bezelere göre büyük ben hepsini denedim 4 numaralarin hepsi 7/14 kg bunun 8/18 rahat bı bez aşırı dolmadikca sızdırma olmuyor. Geçen indirime girdi 100 lü paketleri baya uyguna geldi 3 paket aldık dene istersen hepsini sen sec ama a101 ve şokun bezi bire bir aynı konusuna cırt cirtina kadar ben denedim lastikleri çok esnek büyük çişi felan bacağından çok çıkıyordu sevemedim bitsin diye sık sık değiştim her markayı denedim yine bime döndüm 😁