1ikizannesi Rerere benim de kızım gününde çıktı oğlum 10 gün kaldı zaman çok çabuk geçiyor ne zaman çıkacak derdi ilk günden sarmışken şimdi 3 aylık oldular bile 😇
Mom081 Rerere cok iyi anlarim seni yogun bakimda olan bebegi biri olarak çok şükür atlattim 3 gun kaldi ama hergun aglamaktan harap oldum ama dusundumki o orda iyilesmek icin var