Rerere Selam kızlar 33+5 günlükken açık sezaryene alındım bebeklerim 29 gündür Küvözde. Benim gibi küvöz yolu bekleyenler var mı?
Izabella Rerere Allah kavuştursun canım Bende 37hafta da doğum yaptım biri yanımda biri on yedi gün oldu hala kuvözde Rabbim acılarıni yasaymasin
Hum34 İnşallah sağ salim kavuşacaksınız bebeklerinize. Rabbim yardımcınız olsun. Bol moral lazım bu dönem, lütfen güçlü olmaya çalışın.
nazlieylul Rerere arkadaşımda o haftada doğum yaptı bi hafta sonra çıktı şimdi tosun gibiler merak etmeyin bnm de ikizlerim 37 haftalık doğdu cinsiyetleri nedir erkekler hele daha çabuk toparlıyo bence 😌🙏🏻
Melegimbebegim Rerere 2 ay küvez yolu bejledim taburcu olduk 9 gun evde durduk simdi 30 gundur cocuk bolumunde yatiyoruz enfeksiyon yuzunden 😔
silanavs Rerere 32 haftalık doğum yaptım, ikizlerden biri 35 gün diğeri ise 40 gün kuvözde kaldı. İnanın ne yaşadığınızı çok çok iyi anlıyorum. Ama onlar çok güçlüler dua ve sabırla bekleyin. Güzel beslenin strese girmeyin yeter
Merimexx Rerere bende 33+5 te doğum yaptım 25 gün kaldı oğlum 2 gün entube idi kilosu 2.5 olunca çıkardılar çok şükür şimdi 3 buçuk aylık kronolojik:) düzeltilmiş ise 2 aylık hiç korkmayın dua edin pozitif enerji gönderin iyi olacaklar:)