FnurGokcan bende 21 aylıkken ayırdım 1 hafta yanında yerde yattık babasıyla dönüşümlü sonra tek yattı arada bi gece kalkıp geliyp odamıza sonra oyalanıp yerine götürüyoruz. Normalde de çok uzun uyuyan bir çocuk olmadığı için çok zorlanmıyorux ama rn axından battaniye sesinden bile irkilmiyor iyi oldu zamanla aşılır