FnurGokcan Kızlar oğlum 22 aylık, 1.5 hafta önce odasına geçirdim ve o yatağında ben de yerde yattık, bu gece yanında ayrılıp kendi odama geçtim ama saatlerdir 50 kere mızıldanıp kalktı. Resmen odadan ayrılamıyorum ya nasıl olacak böyle?
GoGirl FnurGokcan ilk oglumu1 yasindan once ayirmistim ikinci oglumu odasini bekledigim icin 18. Aya kaldi dun gecirdim keske daha once yapabilseydim biz de de gunduzu az uyudu garipsedi ama gecesi iydi boyle boyle alisacak. Ben bu konuda duygusal degilim ha bnm yanimda yatmis besikte ha kendi odasinda yatip uyunuyor bence kararli olun alisir buyudukce daha zor
FnurGokcan 3MelekAnnesi3 22 aylık ama bence yeterince büyük ama bilemedim. Bu aralar aşırı düşkün bana belki de o yüzden zorlanıyoruz🤷🏻♀️
3MelekAnnesi3 FnurGokcan yaa bilmiyorum bana erken geliyor 2.bebegim olcak oglum 17 aylık olmus olcak sanırım 2 yasından önce hatta 2 bucuktan önce 2sini de ayıramıcam yanımdan oglum utanmasa dahi ben sık sık kalkıp kontrol ediyorum üstümü acık terledi mi üşüdü mü diye bizim içinde zor olur ama ben ısrarcı olamazdım sanırım biraz akısına bırakırdım
FnurGokcan 3MelekAnnesi3 zaten aklım oğlumda kalıyor vallahi uyuyamıyorum. Sanırım birkaç gün daha deneyip duruma göre hareket edeceğim🤷🏻♀️
FnurGokcan mom54546 bir arkadaşım da 6 aylıkken ayırmıştı, en iyi küçükken ayırmakmış biraz büyüyünce baya zor oluyor
Paramedicc Ben de odasını ayırdım ama onunla uyuyorum sabah kalkıp onu duymazsam diye korkuyorum uyuya kalırım falan diye. Bu konuda fikriniz var mı kendi yatagımda yatamıyorum bu yüzden ikü büklüm ayak ucuna ilişiyorum
Saripapatyammm Paramedicc Annelik iç güdüsü tetikte uyuyorsunuz zaten. Oyuzden duyarsiniz. Bence biran once odaniza gecin. Bebeginizde alissin.
Belinay2407 Giizz bende ayırmayı düşünüyorum 11 aylığız ama babamız pek yanaşmıyor sesini duyamayız diye bilemedim napacağımı 🤷♀️
Saripapatyammm Giizz Insallah 😊 Bir kac kez hastayken beraber yattik. Bana değdikçe sinir oldu. Alismis yanliz yatmaya. 😀
Zeyzey2019_ Saripapatyammm ayy aynı şey bizde de var. 27 aylıkken ayırdım odasını, gece bazen ağlıyor kabus görüyor, gidiyorum yanına uzanıyoruz ve ben uyuyakalıyorum. Sonra sabah 6 gibi beni tekmeliyor gitttt anne diye. Ayy ergenliğini düşünmek bile istemiyorum.